Staat u in de startblokken om te beginnen? Nog geen bedrijfsnaam of productnaam bedacht? Inspiratie gewenst? Al wel enig idee wat u wilt en juist daarom een logo - huisstijl of diverse grafische uitingen en online items nodig?
Denk aan visitekaartje, brief / factuurpapier eventueel in Word, losse onderdelen voor in uw administratiesysyteem, envelop, offertemap, emailafsluiter of banner, (digitale) nieuwsbrief, afsprakenkaart, werkblok met doordrukvellen, formulier als digitaal invulbare pdf, poster, folder, brochure, cadeaubon, bureaukalender, stickers, infografics, handleiding, personeelsgids, begroting - jaarverslag, prijscatalogus, promotionele items met bedrukking van uw logo en gegevens, kleding, vlag, bannier, bouwhekbanner, spandoek, rollup banner, reclame bord, auto-, raam- en gevelbelettering, powerpoint presentatie, beurs- / fotowand, (online) advertentie personeelswerving, informatief of actiematig, bedrijfslogo en andere visuals voor Linked-in, Facebook, Instagram of uw website...
Concept ideeën om uw dienst, product of organisatie te promoten? Grafi-id denkt met u mee en desgewenst verzorgt dit t/m de realisatie.
De eigenaresse is een skin en body specialiste die haar eigen salon wilde starten. Zij is gespecialiseerd in huid en cellulitebehandelingen, laserontharing, voeding en gebruikt 100% natuurlijke producten.
Ik bedacht de bedrijfsnaam Stralend, want je straalt het uit als je huid er goed uitziet en je lekker in je vel zit!
Het gestilleerde bloem icoon is gebasseerd op haar voornaam Jasmine. Om zo ook die natuurlijke uitstraling mee te geven. Het logo voor diverse doeleinden toepasbaar gemaakt.
Bijpassend papier gekozen off-white met een sprankelend glinster effect.
We hebben eerst voor de aankleding van het pand gezorgd:
Huisstijl ontwerp en vormgeving grafische uitingen en promo's gerealiseerd zoals:
Het was mijn idee om Stralend tevens bij mannen te promoten:
Zij kampen eveneens met huidproblemen...
Of hebben ipv die ongewenste haargroei op bovenlijf, rug en tussen de wenkbrauwen het liefst ook een gladde huid.
U gaat uw eigen bedrijf starten, heeft al een naam bedacht en zelf ideeën over hoe en wat u nodig heeft...
Het moet alleen nog ontworpen en gerealiseerd worden; neem vrijblijvend contact met mij op
Meer dan het verhelpen van lichamelijke klachten
Omdat de dames van
Stralend & Excellence
samen het pand delen:
heb ik de huisstijlkleuren
(blauw en goud) plus het
lettertype gelijk gehouden,
zodat dit naast elkaar niet
zou gaan botsen!
Drukkosten kun je 'drukken' door in combinatie het drukwerk af te nemen,
is een mooi bijkomend voordeel.
Logo en icoon ontwerp en huisstijl
De eigenaresse had zelf de naam Excellence bedacht en wenste een logo met de 2 hersenhelften:
De linker hersenhelft stuurt je rechter lichaamshelft aan en speelt het een rol bij taal, woordkennis, logica, ordenen, details en getallen, het analytische denkvermogen.
Mijn gedachte: dit werkt als een soort automatiseringssysteem - chip
De rechterhelft (stuurt linkerzijde aan) is gericht op onze zintuigen, intuïtie, gevoelens, verbeelding, creativiteit, kleur, muziek, ritme, dimensie en ruimtelijke inschatting, gewaarwordingen en indrukken, het denkvermogen om verbanden te leggen en processen te doorzien.
Insteek: niet-lineair denken, creatief en kleurrijk
Beide hersenhelften werken samen en sturen signalen door via je ruggenmerg, waarbij chiropractie in beeld komt.
Door verdere verdieping in deze materie heeft zij zich toegelegd op het helpen van kinderen en volwassenen met fysieke klachten, zoals rug-, nek- of hoofdpijn, problematiek op het gebied van (leer)prestaties, sociaal-emotionele ontwikkeling, ADHD of gedragsproblemen.